Heeft u een vraag? Kijk hieronder eerst bij de veel gestelde vragen. Deze vindt u hieronder. Heeft u hierna nog een vraag? Vul dan ons contactformulier in en wij nemen binnen 24 uur contact met u op.
- Wie is jullie doelgroep?
Of u nu particulier of een bedrijf bent, of u nu aangereden bent met de auto, bestelbus, motor of brommer, wij helpen u graag. Wij werken nationaal: ons werkterrein is heel Nederland.
- Ik ben allrisk verzekerd. Kan ik jullie dan ook inschakelen?
Nee. Uw verzekeraar zal uw schade verhalen. Hierin bieden wij geen taak, behalve als uw claim op uw eigen verzekering wordt afgewezen en u ben het hier niet mee eens. Wij bieden u dan een herbeoordeling aan.
- Verhalen jullie ook mijn letselschade?
Vanwege het specifieke karakter van dergelijke schade verhalen wij geen letselschade. Ons advies is om een letselschadebureau hiervoor in te schakelen.
- Hoe worden jullie betaald?
Wij vragen onze klanten een eenmalige vergoeding. Omdat wij onze kosten laag houden is dit voor ons toereikend. Wij claimen ook namens u aanvullende kosten op grond van artikel 6:96 BW bij de aansprakelijke partij. Dit helpt ons te investeren in onze dienstverlening.
- Kan een bedrijf ook van deze dienst gebruik maken?
Ja dat kan. Iedereen die geen dekking heeft op zijn verzekering kan bij ons een schade insturen. Particulieren en bedrijven. Maar ook een tussenpersoon (intermediair).
- Wat doen jullie met mijn gegevens?
Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend om contact met u op te nemen over de schade en nemen hierbij alle wet- en regelgeving omtrent uw privacy en AVG mee. Na beëindiging van onze overeenkomst worden alle gegevens van het dossier direct vernietigd.
- Kan ik jullie bellen of bezoeken?
Om de kosten laag te houden hebben wij geen kantoor/ bezoekadres. Wij zijn uitsluitend via e-mail bereikbaar maar reageren altijd binnen 24 uur.
- Kan ik naast voertuigschade ook andere schade verhalen?
Soms is dat inderdaad aan de orde: denk aan wettelijke rente, bedrijfs(stilstand)schade, vervangend vervoer en/ of kosten voor het laten opnemen van de schade (taxatiekosten). Die kosten nemen wij uiteraard voor u mee in onze verhaalsactie, uitgezonderd letselschade.
- Heb ik vrije keuze naar welke garage ik ga?
Uiteraard, niemand kan u verplichten om naar een bepaalde hersteller toe te gaan.
- Ben ik verplicht om de schade te laten herstellen?
In de meeste gevallen niet, in sommige gevallen wel als het gaat om een aanrijding die in het buitenland heeft plaatsgevonden. Daar informeren wij u uiteraard over.
- Waarom duurt het verhalen van mijn schade zo lang?
Helaas zien we vaker dat er sprake is van oplopende werkvoorraden bij verzekeraars. Een onacceptabele ontwikkeling. Daarom vorderen wij ook altijd namen u wettelijke rente, vanaf de datum van aanrijding. Ook houden wij u in ieder geval iedere twee weken op de hoogte van uw dossier, ook als er even geen ontwikkelingen zijn. Dat hoort bij een transparante werkwijze vinden wij.
- Wat onderscheid jullie van andere bedrijven in deze sector?
Wij zorgen voor snelheid, voortvarendheid in een dossier. Minimaal iedere twee weken geven wij u een update in uw dossier. Ook als er even geen mededelingen zijn. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat wij niet het beheer over uw uitkering krijgen. Wij vragen dan ook altijd om de uitkering rechtstreeks aan u over te maken. Dit draagt bij aan een eerlijke en transparante werkwijze en bevordert bovendien de snelheid in afwikkeling.
- Ik ben tussenpersoon/ intermediair. Wat is mijn rol?
Wij ontzorgen u door de verhaalsactie uit te voeren. Indien gewenst houden wij u van het hele proces op de hoogte maar verliezen hierbij niet het belangrijkste doel uit het oog: zorgen dat de schade wordt verhaald.
- Waarom kost het verhalen van een schade in het buitenland meer dan het verhalen van een schade in Nederland?
Naar Nederlands recht kunnen wij vaak een deel van onze kosten verhalen op de aansprakelijke verzekeraar. In het buitenland geldt vaak een ander rechtssysteem en kent men dit veelal niet. Om onze kosten wel vergoed te krijgen, moeten we helaas een grotere bijdrage vragen.
- Waarom doen jullie dit?
Wij merkten dat veel verzekerden niet weten waar ze moeten beginnen als het gaat om het verhalen van schade. Laat staan in het buitenland in verband met de complexe wetgeving daar. Meer als hobby, maar later ook professioneel, zijn wij begonnen om gedupeerden bij te staan in dit proces, tegen een minimale vergoeding. Het geeft ons veel voldoening als een klant tevreden is, waarvoor wij de schade hebben weten te verhalen.
©Auteursrecht. Alle rechten voorbehouden.
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.